· 

Denevér - LoopyPattern

Iskola és ovikezdés van épp nálunk. A nagy az első osztályt kezdi, a kicsi az oviba fog beszokni remélem hamar. Arra gondoltam, hogy egy kisérő kabalát horgolok majd nekik, talán oldják majd az izgalmakat, vagy egy kis beszédtémát adhatnak az ismeretlen társakkal.

 

A lányoknál tombol az unikornis láz, a tündérhercegnőkirálykisasszonyok világát élik, így fel voltam készülve a csillámporos cukormázra :D

 

Az első meglepetést a nagy okozta, mert egy cuki denevért kért, a kicsi egy csupaszcsigát. Aztán lehet leolvasta a z arcomról, hogy az már tényleg meredek lenne, így maradt a katica befutóként :D 

 

Mindkét minta fizetős, amiből horgoltam, mert ezek nálam nagy kedvencek voltak korábban is :) Így készül hozzájuk egy rövid képes mintatesztelés - egyfajta élménybeszámoló, hogy milyen volt meghorgolni. Volt amin változtattam, vagy kiegészítettem - ezt is leírom :)

 

A denevér mintát itt lehet megvásárolni (Angelinánál sokszor van akció, sőt minden vásárláshoz kaptam nále eddig kedvezményes kupont is! ) Érdemes körülnézni a boltban

LoopyPattern crochet bat

Fonalak

A mintában Alize Cotton Gold Batik fonalat használ két tűmérettel.

Ettől kicsit vékonyabb pamutfonallal horgoltam meg a testét, illetve vastagabb akrillal a többi részt - teljesen jól illett a két fonal egymáshoz. A denevér kb 10 cm-es lett.

Fej

A feje a minta szerint forgatható (én ezt kihagytam) Kell hozzá egy speciális kapocs. Fényképekkel bemutatva teljesen érthető az összeállítása. Az arc-szem hímzést is több mint 30 fotóval illusztrálja, nagyon pontos és a végeredmény tökéletes.

Szerintem zseniális a fülek kialakítása, mert magától tekeredik, szinte rásimul a fejére és olyan igazi denevéres. Ez a része tetszett a legjobban :)

 

Szárnyak - lábak

 

 

 

Drótozva vannak a szárnyai és a lábai is, én megtoldottam egy-egy fémkarikával, hogy fel lehessen fűzni kulcstartó karikára. Bevallom csaltam egy picit a hengereknél - nekem túl vékonyak voltak, és nem bírtam spirált horgolni :D 

 

A szárnyait akril  (Tedis - olcsókategóriás) fonallal horgoltam, így nem lett olyan merev, és formás mint az eredeti, de így is nagyon jól illenek a denevérhez.

 

Összegzés

A mintát kezdőknek is ajánlom, olyanoknak akik tudják az angol szöveges részeket is értelmezni. Bár nincs sok ilyen rész és google fordítóval is megoldható. Rengeteg fotó segít a mintában, és a leírásban rövidítéseket használ - könnyen követhető.

Orosz tervezője, Angelina Taranina, nagyon kedves, az üzenetekre, visszajelzésekre szinte azonnal reagált (angolul). Szerintem a többi figurája is telitalálat :) Mindenképpen megéri az árát!



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi