· 

Zizi a zebra

Samu a kiscsacsi horgolás minta amigurumi crochet pattern
Zizi zebra amigurumi és Samu a kiscsacsi

Zizi és Samu

Korábban készítettem egy nagy Samut . Sokat tanított nekem és gondoltam elkészítem a kézbefogható változatát, így született meg egy rózsaszín próbadarab után Zizi a zebra - és persze a kis Samu változata. Zizi mintáját eladásra szántam, rengeteg munkám van benne - Samu kiegészítése ingyenes hozzá. 

Szerettem volna olyan mintát készíteni, amiből lehet tanulni új fogásokat is.

 

  • Félig egybehorgolva: A lábai hozzá vannak horgolva a testéhez, és a nyaka sincs külön, így sok varrást spóroltam meg :)
  • A patái egy frappáns színváltás miatt nem olyan cakkosak, szépen elkülönülnek a lábaktól.
  • Drótozás - bár lehet nem újdonság, és teljesen elhagyható. Viszont a helye irányadó, mert ha nem teszel bele drótot, mindennek pontosan mutatja a helyét - tudod hova kell varrni a fejét és a farkát.
  • Samu változatánál a nemezelés is lehet sokaknak újdonság.

Zizi és Samu között csupán a szín a fülek formája, meg persze a nemezelés a különbség. Samu mintájában annyit írok le, hogyan készíthető el Samu a kiscsacsi Zizi alapján :)

Sörények

A mintaleírások alatt megszületett a három jóbarát: Zizi, Samu és Rózsi. A lányok minden nap hurcolásszák őket - bár kis Samut eltettem :D 

Különböző sörényekkel készítettem őket: 

  • Zizi műszörme fonalat kapott
  • Samura pamut fonalat subáztam
  • Rózsira gyapjúszálakat nemezeltem
különböző sörények amigurumihoz
Amigurumi sörény
  • A műszörme fonal ( Bellalana Cosy) pihepuha, nem hullik, viszont varrni kell. Nekem kicsit macerás volt, de megérte.
  • A pamutfonal subázása, jó sűrűn szintén látványos. Puha, csak kicsit szöszöl. Fésülhető.
  • A gyapjú szintén puha, látványos. Gyorsan elkészíthető és ha jól van tűnemezelve kitéphetetlen. Egy hátránya van: használat során nemezelődik (nem igazán mosható). Fésülni is lehet valamennyire.

 

Teszt

Samu mintáját nagyon sokan szerették volna tesztelni. Nagyon izgultam miatta, nekem is ez volt az első saját mintám tesztelése. Hihetetlen szuper csacsik születtek - minden szín jól áll neki! Azon gondolkozom azóta is, hogy milyen legyen a következő :D Tesztelő csapatomnak hatalmas köszönet, és itt is megosztom a képeiket: 

Újdonság: Az unikornist láttad már?

Zizi unikornis ingyenes kiegészítő
Zizi unikornis ingyenes kiegészítő

Orchidea unikornisból Zizi

Ha megvásároltad Orchidea unikornis mintáját és szeretnél Zizi zebrát horgolni, itt egy kis kiegészítés hozzá :

 

Csíkozás

Fej

1-13. kontraszt szín (színátmenetes)

14-16. fehér

17-18. kontraszt szín

19-21. fehér

22-23. kontraszt szín

24-26. fehér

27-28. kontraszt szín

29-31. fehér

32-33. kontraszt szín

34-37. fehér

Lábak

A 15. körig a minta szerint.

16-17. kontraszt szín

18-19. fehér

20-21. kontraszt szín

22-23. fehér

24-25. kontraszt szín

26-tól fehér

Fülek

végig a kontraszt színnel, a belső felét bolyhos fonallal varrtam ki.



Farok horgolása

Fehér színnel:

1. MR 6 [6]

2-xxx 6Rp [6] 10-11 cm hosszan tetszés szerint.

TIPP: könyebben lehet horgolni a szűk köröket, ha egy fém horgolótűt beleszúrsz és azon tud csúszni a horgolás, vagy az eső szúrást lazábbra veszed és utána hízod feszesre a fonalat.

kitömni nem kelll és egy bojtot leghet tennia  farok végére.



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi