· 

Unikornis

Reméltem, hogy sikerül egy variálható mintát összehozni :) Bár még hátra van pár változat, nagyon megvagyok elégedve Zizivel. 

Ugyan először a Mirr-murr meséből ismert Samut horgoltam meg, rengeteg változáson esett át, hogy Zizi legyen belőle. 

 

Samu és Zizi történetét itt lehet olvasni :) 

 

 

Az alapmintámon végzett változásokat osztom itt most meg.

 

Fonalak:

Színezés

Nem akartam csíkos unikornist ;) , ezért azokat a színváltásokat kihagytam a fején és a lábán. A patáit szürkével gondoltam a legjobbnak, mert a feketét túl kontrasztosnak találtam. 

A műszőrme fonal árnyalata lila pofiért kiáltott, a szarva pedig napsárga lett. 

Zunikornis kiegészítés

Kiegészítő elem természetesen a szarva, megpróbáltam csavarosra horgolni, ehhez pedig végig hátulról lehorgolt relief pálcát használtam. Tetszett a végeredmény.

 

A leírása is elég egyszerű:

1. MR 7

2. szap x 7 [14]

3. reliefRp [14]

4- 13. fogyasztás, reliefRp végig

5 szemes sornál: 2 fogyasztás és lezártam.

A fonalat elvezettem az aljához, és felvarrtam a fejére.

Szem hímzése

Farka

 A szőrme fonalból 6 db kb 20 centis szálat vágtam. A test horgolása közben kihagytam a farok drótozás helyét. Abba fűztem be a  szálakat és belül megcsomóztam. A biztonság kedvéért a lyukat bevarrtam, bár eléggé eltűnt a szőr alatt.

unikornis magyar horgolt minta leírás ingyenes
unikornis horgolás minta

Ha szeretnél te is egy ilyen "Zizikornist" az alapminta magyar nyelvű leírását itt találod: 




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi