· 

Nyuszifüles bármitartó

2019 - húsvéti #horgoloangyalok 2. rész

Szerintem kevesen vannak, akik még nem hallottak a bármitartókról. Nem csoda, hiszen Szentesi Eszter a Bármitartó kreatív megalkotója igazán egyedi darabokat horgol. Emellett közel 70 oktató videót is készített már a Youtube csatornáján, hogy  kezdőktől a haladókig bárki könnyedén eligazodjon a pólófonalak világában.

 

 Ti horgoltatok már pólófonallal?

 

Őszintén szólva én eddig egyszer merészkedtem közel egy guriga pólófonalhoz, megsimogattam és visszatettem: tartok tőle ugyanis, hogy ugyanúgy rabul ejtene, mint az amigurumi. Persze teljesen más világ: tárolók, dekorációk, szőnyegek - hajjaj, ha több időm lenne :)

 

 

Nagy a kisértés a következő darabnál, hogy mégis belekezdjek, hiszen Eszter egy nagyszerű nyuszifüles kosárkát hozott nektek a horgolóangyalok húsvéti sorozatának 2. részeként. Szuper tojásgyűjtő lehet a húsvéti keresgéléshez. Az ünnepek után pedig a gyerekszoba hasznos dísze maradna, hiszen a gyerekeknél mindig akadnak tárolnivaló kincsek, ceruzák, "bármik".

 

Szinte biztos vagyok benne, ha még csak most ismerkedtek a technikával, akkor is elkészülhet Húsvétig. A Bármitartó oldalán egészen az alapoktól minden segítséget megtaláltok hozzá, bátran kezdjetek bele!

Ne feledjétek, holnap Sándor-Molnár Helga (Helga's Eco Design) hoz nektek egy egyedi meglepetést. Kövessétek a blogokat, facebook oldalakat, hogy ne maradjatok le semmiről.

 

Az eddig megjelent #horgoloangyalok mintákat itt találod.

 

A mintákból készült alkotások megosztásánál kérlek használd a #horgoloangyalok hashtag-et, hogy mi is lássuk mennyien horgoltatok velünk együtt!




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi