· 

Zipzipdreams nyuszik

lolly bunny zipzipdreams amigurumi crochet rabbit hase gehäkelt horgolt nyuszi
Pattern - Zipzipdreams: Lolly the little Bunny

Már tavaly megvettem a mintáját és a nagy húsvéti nyuszi - láz most ért el.

Amikor elkészültem az első darabbal, el sem hittem mennyire aranyos nyuszi lett. Imádom, a minta követhető, pontos, élveztem horgolni.

 

Minta: Zipzipdreams Lolly the little Bunny

 

 

fonal: Lana grossa Cotone (fehér, törtfehér, púderrózsa, bézs, szürkésbarna)

23 cm lett 2,5mm -es tűvel

 

A képen a "születési" dátumok, ők az elsők akiknél ezt jegyeztem. Gondoltam nekik is jár és a tulajdonosok akár meg is ünnepelhetik :)

Tüllszoknyával és csokornyakkendővel igazán jól mutatnak :)


zipzipdreams lolly the little bunny amigurumi crochet
Bolyhos horgolt nyuszi

Nagyon megszerettem és ennek a nyuszinak  minden szín jól áll :) Nem volt megállás, puha bolyhos fonalból is meg kellett horgolnom. A mintáját már tudtam fejből ennyi nyuszi után :D

 

Imádom ezt a fajta fonalat, nagyon hálás, mert a hibák nem látszanak rajta :)

Sokan nem mernek hozzáfogni, pedig talán csak rá kell érezni a horgolására.

 

Pár tippet leírtam egy korábbi puha macinál ehhez a fonalhoz.

 

Leginkább magában szeretem horgolni mert jó puha marad, a szemeket minden körben számolom, ha több, vagy kevesebb, akkor a következő körben korrigálom.

 

Fonal: Tedi strickgarn 

36 cm 2,5 -3 mm tűvel

 



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi