· 

Harangvirág babaszett

baby photography set girl bluebell
Harangvirág fotós szett
bluebell hat baby
Sapka - újszülött méret

Elsőként a sapi készült el, zöld kiegészítővel, tetszett, de nem volt az igazi. A mintáját innen vettem : link csak az alja lett saját költés :)

 

Majd elkészült hozzá a zöld-lila pelustakaró - akkor még úgy tűnt az a szín illik hozzá, rózsaszínnel valahogy nem állt a kezemre/szememre . Nézegettem és mégsem tudtam megbarátkozni vele. Elkészült hozzá a kis harangvirág ballerina, össze készítettem a szettet, és döntöttem, ez így nem jó :)

Flower ballerina
ballerina

A baba leírását későbbre kell hagynom, de az ihletet Lydiawlc valentin napi ballerinája adta. Az alap baba egyben van horgolva fejtől a cipőkig, a két keze utólag lett rávarrva.

 

A ruha nagyobb kihívás volt. A babára illeszkedő felső rész folytatásaként horgoltam a szirmokat egy-egy láncsort oda-vissza bővítve. Hát.. szebben ezt sem tudom leírni, talán majd ha kész leszek vele, egy ábrát is csatolok :D 

Szóval késznek gondolt szettem nem tetszett, így a pelus takaró (minta itt) újra elkészült zöld helyett gyöngy színben, a sapiról is lekerült a zöld levél - helyére kis gyöngyös masni került . Szerintem sokkal jobban passzolnak így a darabok :) (a sapi és a pelus is Yarn and Colors - epic fonalakból készült)

boogID amigurumi - baby photo set



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi