· 

Farmer táska

boog denim bag tasche recycling
farmer táska

 

 

Egy időre félretettem a horgolótűt, és gondoltam 2 nap alatt megcsinálom ezt a táskát... Nah onnantól kezdve Murphy a nyakamba ült és nem tágított 5 napig....

 

Volt már dolgom ezzel a fazonnal - egy régi turis táskám 3. másolata - ismerem(nem kellene) minden lépését, sőt a varrás legalapjait is... de a kijelentésemtől kezdve minden balul sült el :D

 

 

 

Kezdve ott hogy a gombostűimet szanaszét szórtam, a vasalható közbélést nem csak a vasalóra, de még az asztalra is felragasztottam, az egyik belső zseb varrásnál 2 alkatrészt összevarrtam, a lehajtóvarrások csak utólag kerültek rá sokszor... 3x mértem, rajzoltam és mégis rosszul szabtam, amikor a legbiztosabb varrást csináltam tuti vissza kellett bontanom. Mindig az utolsó centiknél fogyott el a cérna, mindig valamit rosszul fűztem be, a cipzárját legalább 5x kerestem meg újra és újra. A végén imádkoztam, hogy a pánt rendben legyen," ugye nem tekertem meg? ", kész lett bevarrtam.. egy tű benn is maradt :D 

 

Egyszóval, ha munkaórával kéne kalkulálnom ezt a táskát egy milliomos se venné meg :D Nem is lesz eladó, ő az enyém marad hogy emlékezzek minden hibámra. :) 

 

 

denim bag recycling farmer oldaltáska
Belső zsebek
boog varrás denim bag
Táska belső
boog varrás denim bag
farmer táska

boog ID - táskavarrás



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi