· 

Cin-Cin a kisegér

Mirr-murr egér mouse amigurumi maus
CinCin

Egy igen fontos szereplője (számunkra) Csukás István híres meséjének, a Mirr-Murr-nak. Lányom nagyon szereti, és egyszer csak a kezembe akadt ez a mályva-rózsaszín fonal.... Igyekeztem minél élethűbben meghorgolni. 

Valahol itt tartottam a tervezésben, talán egy-két sort horgoltam még, amikor a lányom meglátta és boldogan kiáltott: Cin-Cin! Innen már nem volt megállás, bár egy-két részlet fejtörést okozott, de így sokat tanultam belőle.

 

Az első figurám, amit drótoztam (sajnos mint később kiderült elég rossz dróttal) és ezzel kapcsolatban is leírom a tapasztalataimat.

Részletek

Számomra 3 fontos részt emelnék ki ebből a kisegérből :)

Fejforma

egér fej mouse head amigurumi

Azt gondoltam nehezebb lesz.., nagyon szép formás egerentyű született. Egy másik kedvelt mesefigurához is használni fogom, apró módosításokkal, remélem sikerül :)


Itt letölthető Cin-cin fejének a leírása.

Drótozás

drót váz amigurumi draht

A mumus.. a képen még a rossz drót (bevonatos alumínium drót - 0,7mm) egy napot sem bírt ki, sajnos eltört.. Pedig óvatosan bánt vele a lányom, sajnos nem erre találták ki. Nagyobb gondom lett vele, hogyan cseréljem ki... Kapott vastagabb villanyszerelői drótot, igaz nehezebb hajlítani, de nem törik 

 

Végtagok

cincin mirrmurr amigurumi

A vékony drótot nem akartam körbehorgolni.. talán 6 szem elég lett volna, belegondoltam ehhez nincs türelmem! :) Egy gyorsabb megoldást választottam, hosszában horgoltam 3-4 sort, és egyszerűen összevarrtam a drót körül. A kézfej, és a lábfej kicsit macerásabb volt, de mindenképp szerettem volna látható - kicsit tömzsi ujjakat is horgolni neki.


Teljes leírás:

A teljes leírás a Ravelry boltomból tölthető le:

 

boog ID - amigurumi



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi