· 

Hippi táska

hippie tasche nähen boho bag sewing kord tarisznya
Peace

Egy képes bemutatót találtam erről a táskáról, a szabásmintát már hozzágyártottam. Kicsit szenvedtem a varrással, mert kijöttem a gyakorlatból, de nagyon egyszerű, praktikus és nagyszerű tatyó lett belőle. A kord és a bélés újrahasznosított anyagból, a buszos pedig maradék, szinte az utolsó centiig felhasználva. :)

hippi tasche bag boho cord vwbus
Bohobag

A táska elkészítése részletesen NissaMade - Cross Body Shoulder Bag

Kommentar schreiben

Kommentare: 0


,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi