· 

Kombigurumi - kombinált amigurumi

amigurumi baby kombinated spiel play
Kombigurumi

Álomörzők

Szunyókáló kis kedvencek, rágásálló fülekkel és mancsokkal. Kifejezetten fogzásra és nyúzásra tervezve. Igyekeztem strapabíró anyagokból összeállítani, ugyanakkor puhává varázsolni. A bolyhos fonaltól én eleinte idegenkedtem, de annyira jó macerálni, hogy ezt mindenkinek ki kell próbálni :D Bővítem még az állatkák sorát, ahogy időm engedi, hiszen fülétől a farkáig mind saját tervezés.



Róka-móka

Schlafender Fuchs amigurumi -fox
Alvaroka

Ihlet: a narancs fonal

Drops Paris - Orange (13)

- megvettem a fonalat és nem tudtam még mi lesz belőle (persze sok ilyen van.. :) de ő különleges lett. Még akár őz is lehetett volna, de nem hagytam :) Vele született meg a Kombigurumi

 

A teste -- igazából a lábai -  wellsoft anyagból kivágott "rongyi". Nem foszlik-szöszöl, strapabíró, nem is gyűrődik. Igen könnyen tisztítható, a színe is tartós. Az anyagot a lábfejekkel be lehet bújtatni a róka testébe, gondoltam ez egy nagyszerű fejlesztő játék is lehet :) 

 


Őz - róka 2in1

Még a szemét nem hímeztem meg, egyszer csak megfordítottam. Hát meglepődtem, hogy egy őz fej néz vissza rám :D Tényleg jó formája lett és a fülei is lefelé állva igazán szende kis őzet adtak. Nem hagytam magam, én rókát akartam, az is lett. 

Nem szerettem volna sokat bíbelődni a szem hímzésével, a színváltás szépen megadta a finoman behunyt szemek vonalát. 

Édes alvó rókám lett, talán újrahorgolom és egy tisztességes mintát csinálok hozzá.

sleeping fox amigurumi crochet
Alvó róka

 

Puha anyag édes pofival, alvós rongyi készségfejlesztő játéknak tervezve. Igazi puhaság. Minden hozzávaló és az elkészítés is bababarát, külön figyeltem a szálak elkötésére. 

 

 

Pirinyusz

Lammrosa

Fonalak:

  • Puppets Lyric - 100% pamut
  • Katia New Cancun - pamut akril
  • Schachenmayr Baby Smiles Lenja Soft

A lábai dupla polár anyagból vannak

 




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi